Tema: Re: Kokia yra vidutinė metinė automobilio eksploatacijos kaina?
Autorius: servyzo murzej
Data: 2010-01-21 14:59:35
nu tai paliubomu reikia kartais bisky galva naudot :) is kitos puses jei nebus spontanisku sprendimu ir ishlaidu o gyvensi tik pagal suplanuotus ekselio langucius - liudna. aisku kai spaudzia ymokos uz nauja kartonke, nauja kia, naujus baldus ir nauja nokia plius dar atejo kryze... nu kitaip gali ir nesigaut :) o kol gali sau leist neskaiciuot tokiu nieku kaip auto eksploatacija tai ir neskaiciuoji :)

--