Tema: Re: kazkas nesuprantama
Autorius: Stripsas
Data: 2010-01-20 13:12:57
Esme tokia,bent jau NL,kad kelyje pristatyta kruva kameru ir jos fiksuoja automobili ir skaiciuoja vidutini greiti tarp ju.Uztat vaziuojant NL niekas labai ir neskuba.Teisingai parase,kad GB ju daug kur yra,na bet ten pries tai ispeja zenklais ,kad yra tokios kameros,dazniausiai tai buna "remontuose"