Tema: Re: Kur matuot lauko temperatura?
Autorius: padugne
Data: 2010-01-20 01:44:39
On Wed, 20 Jan 2010 01:35:15 +0200, cD-r0m wrote:

> Nu mano mintis del atsalimo nuo vejo pagrinde ir buvo, kad kai dregme ir
> rasa apeis, kad ir pvz bamperis, vaziuojant jis nugaruos ir rezultate
> kris temperatura, o siaip per daug nemasciau apie fizika, galvojau gal
> zinot kur geriau, kazkaip nesitikejau tokio debato :)

Tai karta nugaruos ir tiek ziniu, temperatura nebekris.

> Nusprendziau det po priekiniu bamperiu ant metalinio kebulo, gal
> atvesintas bamperis nesaldytu, kur nors zemiau, kad vasara saule
> neprikaitintu..

Seip tokiam mente pvz daviklis gamykliskai po bamperiu. Saule nekaitina,
bamperis nesaldo.

Jei bamperis "saldytu" skaityk turetum nemokama energijos saltini ir
gautum nobelio premija :)

> O siaip, kam idomu, ka tik atlikau abstraktu eksperimenta - davikli (ta
> korpusa kuriame jis sedi) sudrekinau paprastu vandeniu ir papuciau veju
> (suprantama ne is burnos) - temperaturos parodymas krito 4 laipsniais :)

Pabandyk nedrekines.

> eksperimentas 2: uzdejus viena lasa vandens leista naturaliai nugaruot -
> temperaturos kritimas - 2 laipsniai..

Sveikinu, tik ka ismokai kokios 5 klases fizikos pamoka :)

--
kthxbai.