Tema: Re: Kur matuot lauko temperatura?
Autorius: pjezo
Data: 2010-01-19 22:37:36
sakoma kad i kvailus klausimus atsakineti neverta.
bet kaip tau atsakysiu- taip, bandau kiekviena diena po kelis kartus vaziuodamas auto.

p.s. bandei kada gerkle prasiskalauti koncentruota sieros rugstim?
kol nepabandysi negali sakyt kad tai gali pakenkti, pabandyk.
Tokia tavo logika? kazka zinot galima tik isbadzius?