Tema: Re: Atsargiai paskui furas - nuo ju krenta
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-22 09:17:57

"Rusla" <rusla@takas.lt> parašė naujienų
news:hjbiib$3gv$1@trimpas.omnitel.net...

> "Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
>
> Cia reikia suprasti, kad jis tikrai NEPAZEIDINEJO, o tikrintojas
> SUSAPNAVO, o paskui ekspertize neaptiko jokiu isikisimu i ribotuva?

As Tau sakau, kad rasti isikisima I ribotuva, reikia varyti masina I
servisa. O kadangi ne vienas vezejas nenori, gaisti laiko, tai daznu atveju
suitinka su "bauda" I tikrintojo kisene ir tuom viskas pasibaigia.
Mano kaimynas varinejo pardavimui vilkikus is Ispanijos . Jis parjodavo is
pietu Ispanijos per 3 prisedimus. O tai visiskas absurdas, net vaziuojant su
lengvaja masina. Ir patikek, kad ne karto per 3 metus nebuvo isrurintas ne
vienos salies inspektoriu - tiesiog vaziuodavo naktim,o dienom miegojo. Bet
tai jau zombis uz vairo!

> Ar cia norejai pasigirti, kad NAJABYVALI, bet teismas NESUGEBEJO irodyt?

Ne, girtis tikrai nenoriu ir juo labiau tuom ,kad pazeidineji istatymus!
Tiesiog norejau pasakyti, kad ir tikrintojai skirdami bauda, turi irodyti
pazeidima ir patys puikiai supranta, kad ne viska galima irodyti ,tikrinant
kelyje. Todel musuose apsirobojama tuom,kad tikrinami tik patikros
sertifikatai, parodymai tachogramose ir bendra isvaizda. O jeigu jie eina
ant principo, tada ir mums paliekama teise gintis -Teismas, kuris
dazniausiai buna ne tikrintoju puseje.
Visai kitas reikalas, jei toks lakunas papuls ant mentu radaro. Va, stai
tokiu atveju, jis bus nubaustas teisetai.Ir mentams reiektu pradeti I tai
kreipti demesi.

P.S.As nesu uz tai, kad kas nors pazeidinetu KET ir juo labiau tai liecia
tokiu dideliu transporto priemoniu vairuotojus profesionalus!