Tema: Re: Atsargiai paskui furas - nuo ju krenta
Autorius: Rusla
Data: 2010-01-20 21:57:02
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:hj7dsr$11o$1@trimpas.omnitel.net...
> Tau niekas nesake, kad fura aplenks olengvaja, o buvo sakyta, kad ne
> kiekvienas sugebes aplenkti ne kurias furas kelyje, kai jos vaziuoja be
> greicio ribotuvo.

Esmes tai nekeicia - pasaka taip ir lieka pasaka, nuo kurio galo beskaityk
:)

> Nxj man tie teoretikai logistai,kurie 99% atveju nera ilipe I puspriekabe
> ir tik teoriskai zino kas ten kaip yra, jeigu as pats esu grynas vezejas .

Tie "teoretikai" tau pasakys, kaip yra siais laikais su greicio virsijimais,
ir kaip kazkam norisi najabyvat ir atjungineti ribotuvus. Ta pati pasakys
tolymuju reisu vairuotojai. Ta pati pasakysiu as, kiek vazineju (jei po
lietuva - tai apie 60kkm i metus) - nesu sutikes "furos be ribotuvo", visi
vaziuoja apie 90. Ta pati pasakys musiskiai vairuotojai, tarp kuriu yra ne
vienas "sumacheris", jie vaziuoja pagrinde be priekabu, bet taisykle lieka
ta pati - jei esi vezejas - turetum zinoti, ka tikrina ir kaip vertina

> Virs 40.

Tikrai keista