Tema: Re: Langu plovimo skystis: ka resikia "minus 15"
Autorius: Korke
Data: 2010-01-18 14:16:38
ane ? tipo vidury nakties keliesi ir eini keist skysti jei ta nakti pasalo ?
ar is ryto atejes ir pamates, kad dabar -18, ispompuoji buvusi -15 ir
pripili -20 ? Kam rasyt bele rasyt nesuprantu ? Bent jau pavadinimus rasytum
konkrecius tada.

Man tai autochemijos -15 irgli plevele meta, bet taigi nu ir is bendro
issilavinimo aisku, kad saltas skystis ir ta kuinia kur pilama ant gatviu
tai itakoja. Savaitgali uzsipirkau "grupsinio" brand'o -15 oranzines spalvos
is Ermitazo uz....7.99l berods, 4L, bus matyt, bent jau kvapas kitas bus :P