Tema: Re: Langu plovimo skystis: ka resikia "minus 15"
Autorius: -o-o-
Data: 2010-01-18 13:03:38
imho tik ji ir naudoju, paemiau is maximos keleta po 10.99 (akcija buvo)
tikiu, kad uzteks visai ziemai. Dabar vel maciau 19.99. Tiesa cia kazkas
reklamavosi, kad Ermitaze pardavines po 8-9Lt, ir kvapas bus naujesnis
(berods apelsinu), sake po to ir kitur platins, nu vienzo, gal tas zmogas
atsilieps ir parasys kur pigiau ir skaniu. O valytuvai pas mane nuliovi
(kaip ir masina), bet vistiek pleve siokia tokia buna kuriam momentui.
Skaitau cia normalu.