Tema: Re: gal kas nuolaida topocentre?
Autorius: mindau
Data: 2010-01-15 11:46:06
fail.
elektronikos prekem sitas negalioja.

"as" <as@as.as> wrote in message news:hipd0d$kng$1@trimpas.omnitel.net...
> ir dar.
> kartais geriau sakyti kad nepatinka spalva, forma, ar dar koks velnias. 
> tada pardavejas turi pakeisti per tas 14d be jokiu papildomu proceduru. O 
> jei sakyti, kad daiktas nekokybiskas arba sugedes, pardavejas gali 
> pasakyti, kad reikia kokios ekspertizes, gedimo pirezasciu nustatymo ir 
> t.t.
> tiktai telefonas greiciausiai pateks i negrazinamu prekiu sarasa, kaip 
> elektros preke.
> Bet - pirkite internetu. Tuomet bet kuria preke galima grazinti, isimciu 
> nera.
>
> "as" <as@as.as> wrote in message news:hipb5d$hps$1@trimpas.omnitel.net...
>> buvo sugedes olimpus diktofonas, ejau i olimpus atstovybe (nes neturejau 
>> cekio, tik garantini talona su neirasyta pirkimo data), tai irgi sake 
>> sius i portugalija. Kadangi buvo neskubu, tai nepamenu,kiek uztruko.
>> O ta pardaveja galima suprasti. Topo centras atiduos fotoaparata olimpus 
>> atstovybei, tie sius i portugalija. Jei portugalai pasakys kad gedimas 
>> del kliento kaltes(net jei taip nera), tai krastinis liks tas pardavejas, 
>> kurio menesio algos gal ir neuzteks uz ta fotoaparata....
>> Klientas tokiu atveju bent aprekti ir i teisma paduoti gali, o ka 
>> pasakytu pardavejas? Gal "manau kad klientas nekaltas, jo akys buvo 
>> geros, cia turbut gamyklinis brokas"?
>> Manau svarbiausia yra tai, kad pakeite ir kad yra tokie istatymai, kurie 
>> gina vartotoja.
>>
>>
>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message 
>> news:hip96m$edm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ablasiejus wrote:
>>>> tokiam shude kaip topo centras - gyvenime nereikia eiti neiko pirkti.
>>>> Buvo situacija vasara su mob.telefonu. Telefonas pigus-290lt. 
>>>> Parsinesus namo-graziai isemus is dezutes, 
>>>> isijungus-pabandzius-pasirodo, kad jis kakzaip uzmiega, ir i ji ar is 
>>>> jo paskambint nebeina. Nu brokas/neveikiantis. Jokiu naudojimo zymiu 
>>>> nebuvo.
>>>> Pagal teises, kiek skaiciau, pakeisti gali vien del nepatikusios 
>>>> spalvos. O cia brokas.
>>>> Nunesus(vakare pirkta, kitos diena ryte nuvezta atgal), paskius kame 
>>>> beda, jie isijunge. Lygiai taip paciai nejo nei i ji, nei is jo 
>>>> paskambinti. Pareiske-kad dabar jie ves i remonta, ten pralaikys 
>>>> belekiek (14 darbo dienu, ar keik ten gaunas), tada tipo paskys, ar 
>>>> gedimas - nes ala pardavejas neturi kompetnecijos tokios nsutatyti, ar 
>>>> cia "gedimas." Pakeisti ant kito neturejo. Zodziu, kokiu 30min su jais 
>>>> teko aiskintis. Ir neikaip pinigu negrazino. Tejko paciam i MTC 
>>>> vaziuoti, ten israse "kad tikrai brokas", ta lapa atgal atveziau-tada 
>>>> grazino babkes.
>>>> Zodziu, perki sugedusi daikta. Tada jie nesa ji nustatyti, ar blogas, 
>>>> taiso, ir turi "nauja daikta" po menesio. Ir cia del daikto uzu 290lt.
>>>> Tai primetu, kas detusi del kokio rimto daikto-saldytuvo, virykles, 
>>>> etc...kur k lt sukasi...
>>>
>>> Man panašiai buvo su foto aparatu. Gal antrą ar trečią dieną po pirkimo 
>>> (realiai nebuvo naudojamas) įstrigo objektyvas. Įjungus nė krust. 
>>> Nuvežiau atgal. Pradžioj pasitiko vaikinas labai maloniai (matyt 
>>> naujokas), iškart sutiko, kad tai brokas ir pasakė, kad tuoj pakeis į 
>>> naują. Nuėjo kažkokių popierių pasiimt, ar naujo fotiko atnešt. Bet 
>>> vietoj to malonaus vaikino grįžo mažiau malonus. Pradėjo lygiai taip pat 
>>> aiškinti, kad fotoaparatą reikia siųsti į Portugaliją (tikrą), kur yra 
>>> Olympus garantinis centras, ten testuos, nustatys ar tikrai brokas bla 
>>> bla bla. Pasakius, kad toks variantas nedomina (fotiko reikėjo kelionėj 
>>> po poros dienų), pradėjo ieškoti pažeidimo žymių, bandė tardyti ar patys 
>>> nesulaužėm. Žodžiu teko truputi pakelti balsą ir aplot tą nemalonų 
>>> vaikiną. Baigėsi tuo, kad aparatą pakeitė nauju. Matyt turėjo įtakos ir 
>>> tai, kad man už nugaros jau rikiavosi būsimų topocentro klientų eilė ir 
>>> nenorėjo, kad matytų kaip elgiamasi su pirkėju, kuriam nepasisekė.
>>
>