Tema: Re: gal kas nuolaida topocentre?
Autorius: as
Data: 2010-01-15 11:37:17
ir dar.
kartais geriau sakyti kad nepatinka spalva, forma, ar dar koks velnias. tada 
pardavejas turi pakeisti per tas 14d be jokiu papildomu proceduru. O jei 
sakyti, kad daiktas nekokybiskas arba sugedes, pardavejas gali pasakyti, kad 
reikia kokios ekspertizes, gedimo pirezasciu nustatymo ir t.t.
tiktai telefonas greiciausiai pateks i negrazinamu prekiu sarasa, kaip 
elektros preke.
Bet - pirkite internetu. Tuomet bet kuria preke galima grazinti, isimciu 
nera.

"as" <as@as.as> wrote in message news:hipb5d$hps$1@trimpas.omnitel.net...
> buvo sugedes olimpus diktofonas, ejau i olimpus atstovybe (nes neturejau 
> cekio, tik garantini talona su neirasyta pirkimo data), tai irgi sake sius 
> i portugalija. Kadangi buvo neskubu, tai nepamenu,kiek uztruko.
> O ta pardaveja galima suprasti. Topo centras atiduos fotoaparata olimpus 
> atstovybei, tie sius i portugalija. Jei portugalai pasakys kad gedimas del 
> kliento kaltes(net jei taip nera), tai krastinis liks tas pardavejas, 
> kurio menesio algos gal ir neuzteks uz ta fotoaparata....
> Klientas tokiu atveju bent aprekti ir i teisma paduoti gali, o ka pasakytu 
> pardavejas? Gal "manau kad klientas nekaltas, jo akys buvo geros, cia 
> turbut gamyklinis brokas"?
> Manau svarbiausia yra tai, kad pakeite ir kad yra tokie istatymai, kurie 
> gina vartotoja.
>
>
> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:hip96m$edm$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ablasiejus wrote:
>>> tokiam shude kaip topo centras - gyvenime nereikia eiti neiko pirkti.
>>> Buvo situacija vasara su mob.telefonu. Telefonas pigus-290lt. Parsinesus 
>>> namo-graziai isemus is dezutes, isijungus-pabandzius-pasirodo, kad jis 
>>> kakzaip uzmiega, ir i ji ar is jo paskambint nebeina. Nu 
>>> brokas/neveikiantis. Jokiu naudojimo zymiu nebuvo.
>>> Pagal teises, kiek skaiciau, pakeisti gali vien del nepatikusios 
>>> spalvos. O cia brokas.
>>> Nunesus(vakare pirkta, kitos diena ryte nuvezta atgal), paskius kame 
>>> beda, jie isijunge. Lygiai taip paciai nejo nei i ji, nei is jo 
>>> paskambinti. Pareiske-kad dabar jie ves i remonta, ten pralaikys 
>>> belekiek (14 darbo dienu, ar keik ten gaunas), tada tipo paskys, ar 
>>> gedimas - nes ala pardavejas neturi kompetnecijos tokios nsutatyti, ar 
>>> cia "gedimas." Pakeisti ant kito neturejo. Zodziu, kokiu 30min su jais 
>>> teko aiskintis. Ir neikaip pinigu negrazino. Tejko paciam i MTC 
>>> vaziuoti, ten israse "kad tikrai brokas", ta lapa atgal atveziau-tada 
>>> grazino babkes.
>>> Zodziu, perki sugedusi daikta. Tada jie nesa ji nustatyti, ar blogas, 
>>> taiso, ir turi "nauja daikta" po menesio. Ir cia del daikto uzu 290lt.
>>> Tai primetu, kas detusi del kokio rimto daikto-saldytuvo, virykles, 
>>> etc...kur k lt sukasi...
>>
>> Man panašiai buvo su foto aparatu. Gal antrą ar trečią dieną po pirkimo 
>> (realiai nebuvo naudojamas) įstrigo objektyvas. Įjungus nė krust. 
>> Nuvežiau atgal. Pradžioj pasitiko vaikinas labai maloniai (matyt 
>> naujokas), iškart sutiko, kad tai brokas ir pasakė, kad tuoj pakeis į 
>> naują. Nuėjo kažkokių popierių pasiimt, ar naujo fotiko atnešt. Bet 
>> vietoj to malonaus vaikino grįžo mažiau malonus. Pradėjo lygiai taip pat 
>> aiškinti, kad fotoaparatą reikia siųsti į Portugaliją (tikrą), kur yra 
>> Olympus garantinis centras, ten testuos, nustatys ar tikrai brokas bla 
>> bla bla. Pasakius, kad toks variantas nedomina (fotiko reikėjo kelionėj 
>> po poros dienų), pradėjo ieškoti pažeidimo žymių, bandė tardyti ar patys 
>> nesulaužėm. Žodžiu teko truputi pakelti balsą ir aplot tą nemalonų 
>> vaikiną. Baigėsi tuo, kad aparatą pakeitė nauju. Matyt turėjo įtakos ir 
>> tai, kad man už nugaros jau rikiavosi būsimų topocentro klientų eilė ir 
>> nenorėjo, kad matytų kaip elgiamasi su pirkėju, kuriam nepasisekė.
>