Tema: Re: akumas nedasikrauna?
Autorius: Arj
Data: 2010-01-13 12:12:19
pas mane irgi analogiski atstumai, buvo panasi situacija.

paaiskejo kad generatoriaus angliukai sudilo. (tiesa sudilo idomiai - rode uzkurus varikli itampa teisinga budavo
(~14.5-14.8V), bet nedakraudavo kazkodel.

Dabar irgi kazkas panasaus vyksta (nors akumo dar traukt nereikia, bet itariu jei bus -25, neistraukes galiu ir
nebeuzkurti), itariu arba starterio ivores sudilusios (nes starteris kartais ir karstam varikliui suka visai be
entuziazmo), arba akumas galetu buti kazkiek geresnis