Tema: Re: akumas nedasikrauna?
Autorius: RaR
Data: 2010-01-13 11:24:03
Visų pirma pažiūrėk ar srovės kas nors pastoviai nevalgo. Visų antra, jei akumas buvo daug kartų išsikrovęs ar visada beveik išsikrovęs, jo talpa gali būti labai sumažėjusi. Tą gali patikrinti esant pakrautam akumui kažkiek padeginęs kokias šviesas, o po to pamatavęs įtampą ir maždaug paskaičiavęs kiek tos elektros jis išnaudojo, ir kiek maždaug procentų jo įkrovimas nukrito. Čia pasiskaitinėk kokius protingus tinklalapius.
Bet, aišku, geriausia tuos pora kilometrų pėstute nueiti. Ir žmonai būtų geriau, ir jos mašinai, ir tau, ir aplinkai, ir kitiems vairuotojams.