Tema: Re: automato issiubavimas is pusnies
Autorius: Takkskalduha
Data: 2010-01-05 08:34:11
Kestas. wrote:
> Kazkaip netycia is gero noro praslinenkti siauram misko keliuke sustojes
> pusnyje apturejau problema apie kuria iki tol vazinejes su mechanine net
> nepagalvodavau - kad nezinau kaip kulturingai istraukt fwd automata is
> vienoj pusej nedideles pusnies, o kitoj ledo duobes? Issiubavimas su
> pilnais sustojimais tai toks biski iskreiptas gaunas, gerai kad dar su
> shypais takart buvau tai sutrombavus i sonus pusni uzsikabino kazkiek
> uz jos, bet cia toks jau labai neelegantiskas metodas...

Pradzioj reikia atjungti antipraslydima, jei toks yra ir pabandyti labai
palengva gazuoti truputi spaudziant stabdi (veikia kaip dif.blokavimas)
- gal to uzteks pajudeti. Jei ne - siubuoti galima bandyti ir
nejunginejant atbulinio, ji vistiek kazkiek pasdiduoda pirmyn atgal, tik
ritma gaudyt reikia. Jei nepadeda - eini ieskot traktoriaus :)