Tema: Re: automato issiubavimas is pusnies
Autorius: eex
Data: 2010-01-04 23:07:02
apskirtai durnai su automatu ant sniego, ypac musu kiemuose, kai gausiai
pasnigta. pries tai kelis metus vazinejau su mechanine deze - nu nepamenu
kad buciau uzklimpes ar kaip nors pastriges snieguose... tuo tarpu su
automatu kas tik biski, tuoj ratai ir prasisuka. kazkaip neina 'dozuoti'
gazo su automatu. gal kazkiek vaziuoti padeda zieminis rezimas (snaigute),
bet neispudingai.