nu. dar pasakyk kad kai vaziuoji su neuztamsintais visi i tave spokso ir nervina... "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:hhkndq$m9i$1@trimpas.omnitel.net... > isvis nelogiskas draudimas ir tiek. Nesuprantu argumentacijos tu kurie tai > draudzia, ypac kai sitiek vagysciu is automobiliu. O del matomumo tai > ipratimo reikalas tas tamsinimas, man pvz neuztamsinus langu matomumas labai > sumazeja, ypac sauleta diena. > > -- > vyt/ / > > > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message > news:hhfrdb$877$1@trimpas.omnitel.net... >> jaustis, kad gavo tai ko nusipelne. >> nes bevaik 100 proc garaantija, kad tarp ju nebuvo ne vieno kuris butu >> libdes skaidria plevele ant balto stiklo. >> >> su isimtim- dave kysi nusipelne poros metu kaliuzes- kadangi nesedo, gali >> jaustis negave pagal nuopelnus. >> >> o nustato su prietaisu matuojanciu pralaiduma sviesai, rase kad jau turi >> isigije... >> >> "in_memoriam" <non@non.non> wrote in message >> news:hhfj2j$qu2$1@trimpas.omnitel.net... >>>o kas gali nustatyti ar tai tiesa? >>> beto, kaip dabar jaustis tiem kurie buvo nubausti kai pareigunai tikrino >>> langu tamsuma su nagu - jie irgi gali atsiimti baudas/kysius? >>> >>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >>> news:hhfi60$pda$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ne uztamsinant 25, >>>> bet taip, kad po uztamsinimo soniniu stiklu pralaidumas butu 70 >>>> nuosimciu... >>>> ne specas, taciau jau keli (auksciau) pasisake, kad net skaidria plevele >>>> uztamsinus pralaidumas bus maziau nei 70 proc. >>>> jei tai tiesa- faktiskai negalima ne skaidrios. >>>> "Zah" <binaras@mail.ru> wrote in message >>>> news:hhfgur$n9s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Rezumuojant, tai leido tamsinti priekinius stiklus plevele, uztamsinant >>>>> 25%? >>>>> >>>>> "Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> wrote in message >>>>> news:hhdjke$ti0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/lvat_draudimas_tamsinti_automobiliu_langus_priestarauja_es_teisei/ >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >