Tema: Re: Ieskau gero draudejo
Autorius: eimaz
Data: 2009-12-21 22:20:49
apie koki babkiu ismusima tu kalbi? kiek esu turejes problemu su draudimais,
tiek del mano kaltes, tiek ne del mano (t.y. kaltininko draudimas tarkim
koks bta ir t.t.)... nu nei vieno karto nebuvo kazkokiu problemu. nuvaziuoji
i ju nurodyta servisa, susiremontuoji masina ir isvaziuoji. VISKAS! kokie
dar babkiu ismusinejaimai ir t.t.? ar tu cia kalbi apie toki varianta, kad
issimusi kuo daugiau pinigu o bandai kokiam garaze susitaisyt uz kiek
imanoma pigiau?