Tema: Re: Ieskau gero draudejo
Autorius: AB
Data: 2009-12-21 00:17:28
Neatrodytu keistas, jei suzinotum, kad nuo gruodzio padidejo ismokamos pagal
privalomaji draudima sumos. T.y. esant ypac dideliam ivykiui, maziau kentes
pacio kisene. Zinomas atvejis, kai i Lietuva atvaziavo lenkas ir i griovi
nuuverte nauja spec. paskirties gruzovika su nauja spec paskirties priekaba.
Po gero pusmecio gavo miela laiska, kad draudikui yra skolingas skaiciuka su
4 nuliais lietuvisku medinuku.

--

AB
VW Passat 2,0 TDI '06