Tema: Re: OT reikia labai FineReader LT kalbu paketo imeskit
Autorius: Nerijus
Data: 2009-12-18 14:12:33
pezoo wrote:
> tai as numirsiu taip bedarydamas su 43 lapais. na viskas jasninko.
>
> klausimelis da vienas, turiu toky pdf su lt tekstu, ale copy neduoda
> padaryt, tipo destytojo darbas, bet esu girdejes kad kazkokia programulka
> yra kuri galio nulauzt ta reikala. noriu persikopint i worda, o copy
> neduoda. maybe yra vaistu?

	Shpera darai? Ir apsimoka tokias nesamones ishdirbinet? Laiko ir
pastangu niekams negaila? Gi imtum ir per ta laika ishmoktum ten ka
reikia, ir tiek tos bedos. O dabar per visa lietuva parinies. Niekada
nesupratau tokiu "studentu" ir turbut jau nebesuprasiu.

	N. M.

	P. S. Mintis destytojo paprashyt kitokio formato nekilo?

	P. P. S. Imi automatini skrynshotu darymo iranki. Kuris vieno klavisho
paspaudimu daro skrynshota i tam tikra direktorija numeruodamas
failiukus. Po to tuos failiukus OCR'ini. Kokios problemos? Tai mes
kazkada skaidres koki 100 vientu per 5 min "nusikopijavom".

	P. P. P. S. O nekilo mintis kad ten gali buti ne tekstas o elementarus
paveiksliukas tame PDF'e idetas. Tokiu atveju jokia "programa" neleis
tau to teksto "nukopinti".