Tema: Re: OT reikia labai FineReader LT kalbu paketo imeskit
Autorius: pezoo
Data: 2009-12-18 13:26:07
tai as numirsiu taip bedarydamas su 43 lapais. na viskas jasninko.

klausimelis da vienas, turiu toky pdf su lt tekstu, ale copy neduoda
padaryt, tipo destytojo darbas, bet esu girdejes kad kazkokia programulka
yra kuri galio nulauzt ta reikala. noriu persikopint i worda, o copy
neduoda. maybe yra vaistu?