Tema: Re: Kiek laiko reikia akumuliatoriui pasikraut?
Autorius: Pilas
Data: 2009-12-16 15:38:57
o kam lakstyti iki elektrenu ?

palik masina bent pusvalandziui ant laisvu. ir pasikraus kazkiek. pas mane
saab ir pradejo oziuotis, palaikiau 20 min uzkurta vakare papildomai - ryte
jau koki 10% smagiau suka :) faktas kad ji reikia pakrauti normaliai, bet
kai nera laiko sprendimas toks geriausias, + kuro valandai tau suvalgys 1
ltr +- o vaziuojant ta valanda visus 6-8 :).
o sreoves man atrodo generas duoda pakankamai ir ant laisvu.
zinoma konkreciai masinai skiriasi viskas sitas.