Tema: Re: Kiek laiko reikia akumuliatoriui pasikraut?
Autorius: Virus
Data: 2009-12-16 14:54:30
Jie dabar uzsikase juodai, net tikrint taaaip nenorom ejo. Apie pakrovima pas
juos i kalbas nesileidzia - "siuo metu nera galimybiu, kai praeis dabartinis
bumas - prasom'. Tik tada man ju pagalbos nebereikes, savaitgali rasiu ir
pakroveja, ir garaza. Nieko, leksiu pakare pasivazinet, blogiau nei siandien
ryte manau nebus :)
--
Virus