Tema: Re: shashkiu taiskles, kokios "tikros"?
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-25 12:13:23

"as" <as@as.as> parašė naujienų news:heir0s$nc3$1@trimpas.omnitel.net...

> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
> Lygiuju situacijos saskese nera, galima zaisti nors ir iki pasaulio
> pabaigos su dviem saskem. Nebent patys zaidejai sutartu del lygiuju.

Turejau klasioka, savo laiku zaidusi didmeistriu lygyje po visa pasauli.Bet
jis zaisdavo simtalangem saskem. As irgi buvau susidures su tokiu pat
klausimu apie lygiuju galimybe ir stai koks jo atsakymas I mano pansius
klausimus:

Povilas : Vakarais su vaikais kartais pazaidziame saskemis .Dabar jie mane
pradejo balamutint,kad saskese negalima nukirtinet priesininko saske atgal
ir "damke" negali tusciai vazineti is vienos vietos I kita.Ar tikrai taip
yra?

Raimis: Sveikas, Povilai !

Jeigu zaidi rusiskomis saskemis (kaip mes vaikysteje zaidem) , tai galima
kirsti atgal bet kada, o "damke" gali isdarineti ka nori, taip pat ir
vazineti is vietos i vieta, tik vienas niuansas, jei ta pati "poza"
pasikartoja 3 kartus, fiksuojamos lygiosios, nepriklausomai ar turejai lisna
saske ar kokias dvi "damas".