Tema: Re: shashkiu taiskles, kokios "tikros"?
Autorius: as
Data: 2009-11-25 10:48:28
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:heiol5$jop$1@trimpas.omnitel.net...

> --
> http://sites.google.com/site/autokritinemase/
>
> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
>
> kur nori.

> kas tai? kirtimas privalomas.  vieni zaidzia, kad jei nekerta vistiek turi
> ejima grizt ir nukirst,
> kiti - kad jei nepamate ir nenukirto, tai tą šaškę nuimi nuo lentos.

pagal taisykles privalai kirsti. jei mato prisininkas jis turetu pasakyti.

> kai priešininkas negali eit, o tu gali? jis pralaimi.

jei nei vienas negali eiti, tai pralaimi tas, kuriam yra tuo metu eiti.
Lygiuju situacijos saskese nera, galima zaisti nors ir iki pasaulio pabaigos
su dviem saskem. Nebent patys zaidejai sutartu del lygiuju.

> dar tokia keista nesenai pamatyta taisyklė: negali atgal kirst.
> kaip sakant: "pirmą kart girdžiu".

Kirsti atgal zinoma galima.
Daug kas nezino sito:
Jei paprasta saske nukerta ir tampa dama, tuo paciu ejimu gali kirsti jau
kaip dama, t.y. per keleta langeliu.