Tema: Re: Draudimas?
Autorius: kastisv
Data: 2009-03-13 22:41:20
o kodel nerori kreiptis i brokerius?pvz bent jau as kievienais metai
draudziuosi vis kitur, nes draudimo bendroviu salygos keiciasi nuolat ir
taip jau iseina, kad po metu ar keliu toje pacioje bendroveje su jau
siulomom nuolaidom gaunasi gausiai brangiau nei  pasiulo konkurentai. cia
aisku pas mane be ivykiu.