Tema: Re: Draudimas?
Autorius: Ramus
Data: 2009-03-13 12:16:12
"risti su lizingu – padengti skolos likuti" nežinau ką čia dar galima
patikslinti.

Kiekviena men moku lizingo imokas ir draudimo imokas. jei padengsiu paskolos
likuti, baigsis lizingo sutartis ir kartu kasko sutartis, taigi man reikia
apsidrausti automobili. Atrašė LD – už '08 mazda6 nori 2500 Lt. Man regis
čia plėšimas, ar as klystu (kokia pati kaina buvo ju pasiulyta paraeitais
metais, taciau per ta pati lizinga galiausiai gavosi kazkur 1600-1700).

"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> parašė naujienų
pranešime:gpcv10$8hv$1@trimpas.omnitel.net...