Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: esquires
Data: 2009-03-10 10:50:08
zek, Linai, o kaip elgtis, kai susergi ir taip netrumpam, 3 savaitem kokiom.
jau po poros savaiciu automobilis bus apkrites lapais (ziema apsnigtas),
aptaskytas pravaziuojanciu, aprudijusiais stabdziu diskais, gal ir padanga
kokia nuleista. bene pats turi paskambinti policijai "nuvilkit mano masina
plyz, sergu, geda pries kaimynus, kad kieme vieta uzima". kaip elgtis, kad
nepasirodytum mudakas? teisejas juk ko gero nepatikes, kad imanoma sirgti 3
savaites!