Tema: Re: masinos grabo nutempimas is kiemo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-10 08:57:25
Vilniaus miesto „Tvarkymo ir švaros taisyklių“ 5.10 punktas:

Draudžiama laikyti įvairią techniką, neeksploatuojamas, techniškai
netvarkingas, paliktas be priežiūros transporto priemones ar jų dalis,
išskyrus specialiai įrengtose aikštelėse.

ATPK

161 straipsnis. Miestų ir kitų gyvenamųjų vietovių tvarkymo ir švaros
taisyklių pažeidimas

Savivaldybių tarybų patvirtintų miestų ir kitų gyvenamųjų vietovių tvarkymo
ir švaros taisyklių pažeidimas, taip pat miestų ir gyvenamųjų vietovių
statinių tinkamos priežiūros taisyklių nesilaikymas –

užtraukia įspėjimą arba baudą iki dviejų tūkstančių litų.