Tema: Re: beda su VW
Autorius: efka777
Data: 2009-11-16 16:59:15
na ne tas cia variantas kurtusi be tu zvakiu normaliai nes nera dar salta
,cia jobana signalizacija knisa prota
grynai blokuoja.
o dejausi nesikeikus ta signalke pas kaskoki visgaidi is voveraiciu gatves
su kaskieno rekomendacija :(
kaskada jam skambinau bet pasirodo tuom jau jis nebeuzsiima...
be to juk rasiau netinka jog nuvarai i servisa
reikia kas atvaziuotu i vieta ir sutvarkytu del to ir ieskau kokio nors
kontakto..