Tema: Re: beda su VW
Autorius: Rokis
Data: 2009-11-16 09:07:35
Nuvarai i servisa, ir per reliushkia tiesiogiai isivedi knopke nei cia
parintis, pas mane tas pats su Nisanu buvo uzsipisau ieshkoti slieku. jai
padefaltu lempechka neuzsidegdavo kaitinimo paspaudziu knopke palaikau
kelias sec ir vedu, ir spol birbinasi...
o intervala kiek laikyti turetum pats zinoti.