Tema: Re: ar dar mentai baudzia xenonininkus ar tik tech trumpina?
Autorius: Paulius
Data: 2009-11-14 18:33:21
Na mano galva cia jau yra savivaldybes ir Urbico problema, kodel tie radarai iki siol stovi gatviu raudonuju liniju ribose ir dar veikia. Isvis, idomu patys radarai (iranga) yra savivaldybes nuosavybe ar Urbico?

Siaip ar taip manyciau policijai tai turetu buti visiskai dzin i tai - jei jie gauna informacija apie pazeidima ir ji yra tikra (sertifikatus gi nemanau, kad kas nors panaikino), tai kodel to pazeidimo ji turetu neskaityti pazeidimu?