Tema: Re: ar dar mentai baudzia xenonininkus ar tik tech trumpina?
Autorius: Paulius
Data: 2009-11-14 18:04:22
Na cia su tuo teisiniu pagrindu tai mano galva idomus dalykas gaunasi:
Jei sutartis su Urbico nutraukta, bet radarai ir toliau veikia - fiksuoja pazeidimus ir duomenis toliau gauna policija, tai kodel policija turetu nebausti? Negi nuo sutarties buvimo ar nebuvimo priklauso pazeidimo buvimo teisetumas?

Cia gaunasi analogiska situacija, kad sakysim as pamaciau, kad lauziamasi i kaimynu buta, kvieciu policija, o jie atsakytu: "O tu sutarti su kaimynu turi, kad galetum pranesti apie isilauzima i jo buta?"

Kiek ilgai jie veiks, tai cia jau kitas klausimas, jei Urbico ju netaisys sugedus.

Pataisykit mane, jei nusisnekejau:)