Tema: Re: Ka manot apie toki fuel saver?
Autorius: arulis
Data: 2009-11-14 10:45:33
viska cia bus pasakos, o tai jau seniai detu i standartine komplektacija

beje http://www.waterboost.co.uk/ - paspausk ten ant ebajaus - niekas 
neprekiauja :)

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
news:hdlpl2$ebj$1@trimpas.omnitel.net...
> Tu noroda perskaityk kur imeciau kitam poste. Niekas nedegina vien HHO 
> duju. Cia jau grynai vandenilinis variklis gaunas.
>
> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message 
> news:hdlpck$e4u$1@trimpas.omnitel.net...
>> kad isgauti ta HHO reikia energijos tarkim X .
>> kad sudeginti HHO - gauni ta pacia energija X  .idealiu atveju . Deja kad 
>> gauti HHO
>> tam tikra kieki - nuostoliu bus daugiau - kadangi vanduo elektrolizes 
>> budu skaldomas ne vien virsta i HHO, o ir i siluma. Fizika, elementarno 
>> watson.
>>
>> toliau - kad paversti gauta X energija mechanine - dirba tavo vidaus 
>> degimo variklis -
>> naudingumo koeficientas tarkim 0.35 . tai turi 0.35X energijos. ja 
>> perduodame dirzais generatoriui,
>> kurio NVK koki 80%, tai gauni elektros 0.85*0.3=0.29X
>>
>> ir ciklas kartojasi. Ar laimime ekonomijos - pagalvokit....
>>
>>
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>> news:hdliq2$a5r$1@trimpas.omnitel.net...
>>> HHO tai dujos, ne vanduo. Ir i kolektoriu purskiamas ne vanduo bet 
>>> elektrolozes metu gautos dujos. Kaip suprantu technologija vartota dar 
>>> gudziais WWII laikais.
>>>
>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hdkotm$tiq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Turiu pazystama kuris i oro padavimo guma ipurskia truputi pulverizuoto 
>>>> vandens, sako geriau vaziuoja. Cia apie dyzeli kalba.. O sitam 
>>>> puslapyje tai mane stebina kokie amerikonai durni laikomi, kai vandeni, 
>>>> ar tai atskiruts elementus vadina HHO, oxyhydrogenu ir kitokiais 
>>>> protingai skambanciais zodziais.
>>>>
>>>> Gali pamegint bent tai kas nemokama, pvz vandens ipurskima primityviais 
>>>> budais.. Siaip as laikausi nuomones tokios (pagal eile):
>>>> 1. Gamintojai siekdami gauti krutesni automobili, jau sudejo ten viska 
>>>> ka galima, kad padaryt ji ekonomiskesniu/galingesniu priklausomai nuo 
>>>> klases.
>>>> 2. (Tiems kas sugeba tiket, kad masinos neekonomiskos del naftos 
>>>> konglomerato). Gamintojai daro masinas kiek jiem gaunasi 
>>>> ekologiskesnes, nes tada jie dar krutesni, ir siaip daug kas reikalauja 
>>>> gamint svarius automobilius.
>>>>
>>>> Asmeniskai sugalvojau toki lochatrona: Aparatas, kuris pranesa 
>>>> vairuotojui, kad jau galima isijungt 5 pavara :) Mieste vazineju 5, o 
>>>> ne 4 ir sutaupau ~2 litrus simtui (su sitokiu taupymu vaziuoju ~7,5 
>>>> vasara, 9 ziema, daug maluosi tokiais atstumais, kad variklis darbines 
>>>> nespeja pasiekt)
>>>>
>>>>
>>>> -- 
>>>> ----------------------
>>>> www.videocut.lt - Pigus video montažas!
>>>>
>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hdkd8b$hor$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> http://www.brownsgas.com/brownsgasfuelsaver.html
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>