Tema: Re: Kokie atsiliepimai apie POLO 1.9D vs Peogeot 306 1.9D?
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-11-13 15:43:42

> jei nezinai kuo skiriasi aliuminis nuo metalo sorry nepades mano
> komentarai. 1-ilgaamziskumas veikiant jegoms

Ta vieta kuri aliumininė šiaip apskritai ne prie ko. Matau, reikės pasakot
kaip šarnyras veikia. Taigi, ji sudaro plieninis pirštas su rutuliu gale ir
plastiko įvorės, kuriame jis juda. Aliuminis tik korpusas. Gyvena tie
šarnyrai taip metu 10, dažniausiai susidėvi nuo to, kad sudžiūna tepalas.

> kalbam apie 00' polo ir 00' 306

tai tada išvis nėra apie ką kalbėt... o ir kalbam gi smarkiai plačiau.

> FAP'as klaida dudu. kalbu apie 2 be Fap

o dunulis su kilowatais smarkiai nuskriaustas buvo....