Tema: Re: Tai ka su pirmu sniegu :)
Autorius: Altair
Data: 2009-11-05 14:50:21
Seip pliurza grynai nuo protektoriasu priklauso.
Pvz. Nokian NRW savo laiku tampiau, per pliurza 5cm galima 100 vaziuot,
masina plaukioja bet valdoma normaliai, pernai buvau pasiemes tipo testuose
isgirtas testuose X-Ice, ant 80 prie dar mazenes pliurzos masina nebevaldoma
visiskai, apie 70-75 plaukia, bet dar biski valdoma.
Skirtumas - soninis protektoriaus ismetimas, pas X-Ice labai mazi ir reti
grioveliai.