Tema: Re: Tai ka su pirmu sniegu :)
Autorius: egis
Data: 2009-11-05 10:06:38
visa rugsejo-spalio menesy tobulinai "zieminius" vairavimo ygudzius prie poliarinio rato? :)
Na taip - sianakt iskrito pirmas sniegas, tikrai taip- tauta susikaupusi vaziavo tikrai zenkliai leciau nei yprastai, na taip, ryte nubudes nusistebejau vaizdeliu pro langa, isvaziavau is namu 15 mn anksciau nei yprastai, atvykau y darba 10mnt veliau, pakeliui matydamas tik viena keista avarija (vishinskio gatvej kaune kazkokiu budu ne sankryzoje  X5 sugebetas beveik statmenu kampu y betonine tvora sugurint, antros dalyvavusios yvykyje masinos nematyt- keista ten situacija -ar y vartus nepataike, ar kazkas gatvej pasipainiojo- galas zino ..)
ir pats vaziavau leciau nei yprasta, nes kazkaip nesusiprotejau atsikelt 3ia val naktis paziuret ar neprisnige, kad nuvaziuot kur prie maGsimos paslidinet aikstelej :) Ir ka man reikejo daryt- nekist kapoto y gatve? :)
Viskas ka norejau savo rasliava pasakyt- patirtis yra patirtis, bet praeitos ziemos ygudzius reik atnaujint- visikai tiesa, o kol jie dar "miega"- tenka yjungt atsargesnio vaziavimo rezima, padidint tolerancija aplinkiniams :)

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG