Tema: Re: pageltusios lempos
Autorius: bomanz
Data: 2009-10-07 19:22:29
Dainiushas wrote:
> toks kaip nuotraukoj? tai ne reflektorius tada :).

Žibintas labai panašus, tingiu dabar iki mašinos eiti. Abejoju ar truputį
raštuotas stiklas gali iš esmės kažką suformuoti. Manau, kad jis skirtas šiek
tiek išsklaidyti ir išlyginti apšvietimo nelygumus kurie atsiranda dėl netobulų
reflektoriaus formų. Beje, jei atkreipsi dėmesį, visi nelygumai ant stiklo
beveik vertikalūs, todėl stiklas sklaido šviesą į šonus ir beveik nekeičia
vertikalia kryptimi. Čia tikriausiai tam, kad nesugadintų perėjimo iš šviesos į
tamsą.

Reflektorius ten tikrai ne paprasta parabolė. Nes V raidę tas žibintas formuoja
iš visos lemputės skleidžiamos šviesos- nėra ten ekrano, kuris uždengia apatinę
lemputės pusę.

> O tai nebuvo toj blogojoj, kad lemputė gerai neįsidėdavo, sulaužyta kas
> nors ar pan.? Nes judėt ji neturi kai įdėta...

Įsidėdavo gerai, nejudėdavo, bandžiau ir kitą įdėti.

> O kaina tai hmmm..... nepatraukli :). Keist aišku reikia abi, jau vien
> dėl to, kad atrodo skirtingai sena ir nauja.

Senas žibintas ne pageltęs, bet pabalusi jo viršutinė dalis. Žiūrint iš priekio
į akis skirtumas labai nekrenta. Jei keisiu, tai tik dėl geresnio apšvietimo ir
kad kitus mažiau akinčiau.