Tema: Re: Auto iki 7000Lt
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-10-06 13:14:42
pats parduodamas auto visada pasakydavau jeigu kas
nors nera tvarkoje. Dazniausiai parduodavau sutvarkes
auto, nes man asmeniskai geda pardavineti netvarkinga
automobili, nebent ji ir pardavineji kaip netvarkinga.

Pazystamas dar geriau padare viena is auto parduodamas :)
Sutvarke uz 1000Lt, pardave irgi uz panasia suma. Atsake,
kad "negaliu parduoti netvarkingos, nes gal su tuo zmogum
gyvenime reikalu reiks tureti - kam man paskui problemos?",
nors, ko gero, butu tiesiog apsimokeje labiau paimti puse tos
sumos ir parduoti kaip "netvarkinga".

Bet, klausimas, kai "netvarkinga" pardavineji ar is viso kas
atvaziuotu paziureti, kai netvarkingu "tvarkingu" yra pilna
skelbimu lenta.