Tema: Re: Q:langu tamsinimas Kaune
Autorius: Mrlz
Data: 2009-10-05 17:36:26
O esi megines su ta normalia amerikanska plevele daryti galini langa?

Nes man ta kitaiska plevele uz 10lt nefega nesitampo sildant :)

Siaip paziejus i safranes stikla neatrodo labai sudetingas :) Bet itariu
vistiek reiktu pakaitint krastus.

Kokio aukscio tas stiklas?
Nes Lagunos langos tai nefega neuztamsinsi su kitaiska plevele, ba pleves
plotis 73 ar 75cm, o stiklo aukstis ~80cm :)

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos