Tema: Re: garantinis aptarnavimas
Autorius: bzik
Data: 2009-10-05 16:19:01
iki detaliu nezinau, bet pagal vartotoju teises gali tvarkytis bet kur ir atstovai neturi teises gincyt. Bent tokias tiesas man ilgai irodinejo draudikai po ivykio. Tiek, kad imone planuoja automobili grazint, tai nesinorejo labai aiskintis ir darbus darem pas atstovus. Tiesa kaina tarp Vilniaus ir Klaipedos skyresi ~1000Lt