Tema: Re: Masina su duja
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-10-02 16:24:37
Persijungia ish bezno i duja sunkiai.
Benzu uzvedi. Variklis sushyla. Aushinimo skystis pasiekia darbine
tempearatura.
Persijungia i dujas. Mashina pradeda trukscioti ir uzgesdineti. Uzgesta.
Vel vedi ir taip toliau.

Geriausia jei perjungiant i dujas laikai vos ne gazas-dugnas. Tada
"pramusha" ir vaziuoji dujom gerai.

Kol sustoji ir mashina atvesta. Vel skaityti nuo pradziu.
Pakeitus duju filtra bedos pamirshtos.
Duju iranga 4 kartos montuota BRC. Jie ir filtra pakeite.

Sauliusv