Tema: Re: pora klausimu
Autorius: hideo
Data: 2009-10-02 13:00:41
Dainiushas wrote:
> tai viskas  nuo kiekio priklauso. Man tai atrodo, kad "dega" ir "sprogsta"
> yra reliatyvu ir priklauso nuo pasirinkto atskaitos tashko.

atskaitos taskas yra degimo greitis ir smugines bangos susidarymas

degimo (deflagracijos, http://en.wikipedia.org/wiki/Deflagration) metu
degimo procesas persiduoda terminiu budu - dalis kuro uzsiga (pvz nuo
ziezerbos), degdama ikaitina aplinkine medziaga kuri irgi uzsidega ir
t.t. Procesas paprastai sklinda ikigarsiniu greiciu

sprogimo (detonacijos) degimo procesas skilda virsgarsiniu greiciu, ir
susiformuoja sprogimo banga - ji suspaudzia aplinkine medziaga iki tokio
slegio kad ji ikaista uzsidega savaime