Tema: Re: Kelione per Lenkija
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-09-29 12:32:25
o tu visdelto pabandyk kada. ziurek ir mane geru zodziu prisiminsi.
as pats tuos mazus miestelius, netgi kaimelius atradau visiskai netycia, nes visa laika irgi ieskodavau vietos prie pat kelio,\kuriuo vaziavau, o viena karta biski pasiklydau lenkijos pietuose ir vietoj vislos (toks mazas tranzitinis miestelis), kurioje anksciau daznai nakvodavau patekau i 7 km sone esanti kaimeli, kur pamates kabaka sustojau pavalgyt, o uzsikalbeje su savininku, kuris ten ir virejas ir padavejas radau ir vieta nakvinei - grazu "biurgeriska" nameli-moteli su visai patogumais, graziu vaizdu pro langa ir sirdingais seimininkais.
kainu palyginimas paprastas: nakvyne visloje dvivieciame 140 uz du zmones, tame kaimelyje 40 uz abu (salygos identiskos), pavalgyt dviese galima uz 30-50 lt, tuo tarpu visloje - 80.
nuo to laiko, jei palnuoju nakvot lenkijoj (prisipazinsiu tiesa, kad nedaznai tenka tai daryt)- nepatingu nusukt tuos 10 km i sona.

o del berlyno - nu as asmeniskai jau pavargstu po 1 kkm uz vairo tiek, kad dar viena kkm nuvaiuot galiu, o vat pajudint kojom jau neturiu noro :)