Tema: Re: Kelione per Lenkija
Autorius: AS
Data: 2009-09-28 19:42:52
"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message
news:h9qcv4$cl4$1@trimpas.omnitel.net...
> kad zinai ten gal geriau nei pas mus, isivaizduok kad po vilniu vaziuoji
> ir esi ne vietinis- zenklu su nuorodom i tarptautinius kelius minimaliai,
> ir tik beveik isvaziavus is miesto, isivaizduok esi uzsienietis, varai
> bele kur kol pamatai koks prie isvaziavimo is vilniaus ''rastinenai 5
> km'', o tau reikia i ryga ir ka daryti?

Hm..  Kazkaip lyg susidare vaizdas, kad svarbiose vietose yra rodykles su
keliu numeriais, tegul ten kabo ir Rastinenai ar Ukmerge. Aisku, kiekvienoj
sankryzoj nereikia tiketis rasti visu imanomu krypciu, nes galima ir
pasiklysti :-) Reikes, zodziu, atkreipti demesi.

Pacioj Rasiejoj man neteke daug blaskytis, ten kiti is gimines dauzesi.
Asmeniskai like neblogi prisiminimai is Tolminkiemio/Chistye Prudy paiesku.