Tema: Re: Hyundai Santa Fe II (2007+) +/-
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-09-27 15:58:36
nu, reiškia pablogėjo fliukuose gyvenimas :)
...dar gūdžiais 1993 ar 1994 atvykęs pas vieną fliuką kieman devynmečio auto pirkti, net išsižiojau, kad briefe tik vienas tas šeimininkas ir teįrašytas - o iki to laiko jau buvo taip nupirkta ne viena ir ne trys dešimtys. Aišku, gal kad tie mano auto ne exclusyvai, o šyrpotriebas būdavo...

--
'(oo)'