Tema: Re: Hyundai Santa Fe II (2007+) +/-
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-09-26 22:18:40
nu tai chia viena reikalo puse. Bet kai pradedi skaichiuot, mano paskutiniai
350kkm per 9metus nuvazhiuoti ishleidus turbut kokia 10kLt automobiliu
nuvertejimui ir 10kLt ju remontams.Tai net nezhinau kokia nauja mashina uzh
tiek butu 10 metu atvazhinejus. Problemu kaipo tokiu bene apskritai
neturejau, jokiu staigmenu, tik einamieji remontai. Ash irgi kazhkada buvau
uzhsiparides naujos ala shkodos, bet kazhkaip apsigalvojau....

--
Dainius