Tema: Re: Nokian WR?
Autorius: esquires
Data: 2009-09-20 23:43:28
taip, mano kriteriju sistemoje kaina yra trigeriu kategorijoje - itartinai
pigus produktai ismetami uz ribos. wr apejo sita sistema, nes ne pats pirkau.
buciau pirkes pats, wr'ai nepraeitu pagal kainos pozymi - itartinai pigus.
praktika parode, kad siuo atveju preke verta kainos - pigiai kainuoja, kreivai
vaziuoja. zinoma, jei renkamasi laikantis principu "kai uz tokia kaina tai
geri" ir "geru padangu padangu nepirksiu, nes kainuos puse masinos, o tai
nesamone", tai komentuoti negaliu, gal ir labai tinka.