Tema: Re: Nokian WR?
Autorius: dii
Data: 2009-09-18 08:57:06
Pritariu. Dvi ziemas atvazinejau, nematau trukumu. Daugiausiai aisku mieste ir pagrindiniuos uzmiescio keliuose. Ir per sniega ir per pliurza vaziuoja gerai. Su ledu, aisku, reiktu elgtis atsargiau . Bet akivaizdu pranasuma ant ledo tik sipai ir turi. Kaip paturistaujantis, tai teko nemazai ir lauku, misku keliukais pavaziuot, problemu nebuvo.
 O siaip- ant asfalto dziugina tyliu komfortisku vaziavimu.