Tema: Re: Duomenys is Autodata
Autorius: svyt
Data: 2009-09-12 13:25:22
Krizes metu masinas zmones vietoj to kad keistu i naujas remontuoja, beto
stengias remontuot pigesniuose servisuose, darbo tik padaugeja servisam,
garaziniam.
Nz, as pvz krizes irgi nejauciu, uzdirbu sumoje ta pati ka ir anksciau,
greiciau sakyciau kainu korekcija- viskas atpigo, algos taip pat vos ne
dvigubai, zodziu litas tiek pat pabrango ir tiek. Kas turejo santaupas
litais ar eurais ju verte ir perkamoji galia padidejo, o kas neatpigo tas
pabrango. Mano versle, servisu ikainiai tiesiogiai susije su pelnu- pajamos
nors ir sumazejo, atpigo kuras, automobiliai, vairuotojai (algos) ir
autoremontas, sumoje taspat gaunasi.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.