Tema: Re: Duomenys is Autodata
Autorius: @runas
Data: 2009-09-09 17:32:43
mano veiksmai buvo tokie:
nuvaziavau i kazkuriame poste rekomenduota servisa Liro Klaipedoje.
jie paziurejo, sako, duok masina, varom i vidu paziuresim.
praejo 35 minutes ir sako, is jusu 30Lt.
Aciu kad apsilankete. gero kelio.
(???!!!!)
Klausimas - kurrmis, tai ar kiti gera marke turinciu servisu meistrai yra
kairiarankiai? Eoltas, Autoaibe, Dagris (ten tai isvis tragedija) nesugebejo
to padaryti.
Prarades vilti buvau uzsirases penktadieniui i Vista. Ten sako, pakeitimas
kainuos apie 70Lt. ;) Rytoj skambinsiu, cancel'insiu apsilankyma.
Aciu uz demesi.
@runas