Tema: Re: ambipur kvepalu uzpildymas
Autorius: pjezo
Data: 2009-09-09 21:51:20
va va...
kazkaip visa laika vartojau tas nesamones "nes taip reikia"...
o kazkakip po nevsu diskusiju ismeciau ta smarve is masinos:)
ir nieko, nemaloniu kvapu nera, pastovejus ant saules netgi maloniai oda
kvepia:)
nzn gal del to kad reguliariai naudoju odos losjonus ir kremus (nes oda tai
"nebejauna", auto kaip ir 13 meteliai sueidineja).
p.s. o pildyt esu bandes ir sekmingai- tik pildymui naudodavau ta pati
ambipiura- buteliukus skirtus patalpu elektriniams gaivikliams- jie didesni
ir pagal turi kazkur 3 kart pigiau iseina nei automobiliniai.